Întrebări frecvente

1. Pot anula sau modifica comanda?

Procesarea comenzilor se face într-un timp scurt de la plasare. Modificările se pot face în maxim 30 de minute de la plasarea. Se pot modifica produsele comandate, adresa de livrare sau datele de contact.

Anularea comenzii se poate face din contul de client sau contactându-ne la numărul de telefon: 0723.134.652.

2. Se percep costuri suplimentare de transport pentru km în plus?

Taxa de transport se calculează și se afișează automat în coșul de cumpărături înainte de a finaliza comanda. Costul transportului este unul fix, acesta nu se modifică și nu se percep costuri suplimentare pentru km în plus.

Așadar, costul afișat înainte de finalizarea comenzii rămâne același, chiar și pentru livrările în cele mai îndepărtate comune din România.

3. Din ce motiv transportul este mai scump în cazul unor produse?

Prețul transportului poate fi influențat din cauza faptului că anumite produse au greutăți și volume diferite. De asemenea, costul transportului poate varia și în cazul acelor produse care necesită atenție specială la împachetare (material săditor, becuri etc.).

4. Pot plăti comanda online?

Da, puteți plăti comanda dumneavoastră și online. Vă asigurăm siguranța plății prin serviciul online de plată: Librapay (plata online prin card bancar, comision 0%).

5. Prin ce companie de curierat se face livrarea?

Livrarea produselor se va face la adresa menționată în comandă prin firma de curierat GLS și Cargus.

6. Am plasat comand, în cât timp ajunge?

Livrăm produsele pe întreg teritoriul României în termen de 24-72 h.

În perioadele aglomerate (Black Friday, campanii de reducere, campanii cu transport gratuit etc.) termenul de livrare se poate modifica cu până la 7 zile lucrătoare.

Facem tot posibilul ca numărul mare de comenzi să nu afecteze termenul de livrare.

7. Unde pot afla informații suplimentare despre produse?

Consultanții noștri vă așteaptă cu drag apelurile la nr de telefon: 0723.134.652.

Puteți afla orice informație referitoare la produsele de pe site-ul nostru apelând la nr. de telefon 0723.134.652. Consultanții noștri vă vor îndruma cu încredere spre produsul dorit.

8. Comanda mea va ajunge în siguranță la destinație, produsele nu vor fi sparte/rupte sau deteriorate?

Vă asigurăm livrarea produselor comandate în cele mai bune condiții, chiar și în cazul acelor produse ce par a fi sensibile la livrare. Orice produs comandat de pe site-ul nostru va ajunge în cele mai bune condiții la adresa dvs.

9. În cazul în care plasez mai multe comenzi, pot beneficia de anumite gratuități/vouchere?

Ne respectăm clienții și suntem mereu în căutarea unor oportunități pentru fidelizarea. Așadar, în contul dvs. de client, precum și pe adresa de e-mail veți putea primi ocazional anumite vouchere de reducere, totul în funcție de istoricul contului dvs și de numărul de comenzi plasate.