Livrarea produselor comandate de pe www.agroland.ro se efectuează pe întreg teritoriul României prin modalitatea de livrare disponibilă și afișată la momentul plasării comenzii.
Costuri livrare
Costurile de livrare se calculează în funcție de greutatea și volumetria coletului.
Taxa de livrare începe de la 17 lei pentru coletele mici și poate crește în funcție de greutatea și volumetria produselor comandate. Pentru coletele ce depășesc 31.5 kg, costul de transport se calculează în funcție de greutatea și volumetria produsului. Aceasta va fi afișată pe site, în pagina de comandă, înainte de plasarea comenzii și va fi calculată automat în funcție de produsele din coș. Coletul ajunge la orice adresă din România, iar clientul NU trebuie să plătească km suplimentari. Taxa de transport plătită este aceeași cu cea în momentul plasării comenzii, precum și în documente (bon fiscal/factură).
Există anumite situații sau comenzi excepționale, pentru care este nevoie de achitarea integrală înainte de expediere (ex.: ramburs peste limita maximă a firmei de curierat, produse foarte grele sau voluminoase, produse perisabile). Agroland stabilește de comun acord toate aceste detalii împreună cu clienții săi.
Serviciul de curierat
Comenzile efectuate pe www.agroland.ro se vor livra prin servicii de curierat precum: GLS, Cargus, Raben (pentru mărfuri paletizate). Timpul de livrare estimat este de 3 – 5 zile lucrătoare de la momentul plasării comenzii. După predarea coletului spre firma de curierat, Agroland nu își asumă responsabilitatea pentru întârzierile ce pot apărea pe parcurs. Operatorii Agroland rămân însă deschiși privind oferirea de informații privitoare la transport, precum și oferirea de suport în vederea urgentării livrării coletului și pot fi contactați telefonic (0372 369 873) sau prin email ([email protected]).
Dacă ai ales ca modalitate de plată, varianta de OP, termenul de livrare se poate modifica cu 24-48 ore, în funcție de înregistrarea plății.
Termenele de livrare 3 – 5 zile lucrătoare se referă la comenzile care au fost plătite online prin card bancar sau ramburs.
Intervalul orar pentru livrări este de luni până vineri, între orele 09:00 – 18:00. La cererea clientului, în marile orașe, poate fi disponibilă și optiunea de „livrare sâmbată”. Această opțiune se poate confirma doar prin telefon sau email cu un operator Agroland.
Informații suplimentare
În anumite situații excepționale (campanii de reduceri, transport gratuit etc.), termenele de livrare se pot modifica. În aceste situații clientul va fi informat în prealabil.
Clienții primesc prin email și mesaj text următoarele informații, în următoarea ordine referitoare la o comandă online:
– confirmarea plasării comenzii
– expedierea comenzii și predarea către firma de curierat
– ziua livrării, precum și un interval orar aproximativ de livrare
Pentru mai multe detalii și informații, vă rugăm să apelați Serviciul Suport Clienți la numărul de telefon 0372 369 873 sau prin email pe adresa [email protected].
Ne dorim să aveți parte de o experiență plăcută atunci când achiziționați produse de pe site-ul www.agroland.ro, de aceea suntem deschiși spre soluționarea oricăror probleme legate de comenzi sau retururi.
Agroland oferă clienților săi serviciul de returnare al produselor conform politicii interne și a legislației în vigoare în termen de 14 zile calendaristice. Agroland își rezervă dreptul de a refuza un retur în cazul în care criteriile acestuia nu sunt îndeplinite în totalitate.
Returul produselor achiziționate online prin intermediul site-ului Agroland se supun Ordonanței nr. 34/2014 ce vine pe fondul unor modificări la nivelul UE și abrogă vechea ordonanță 130/2000 completată prin legea nr. 51 din 21 ianuarie 2003 pentru aprobarea ordonanței Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanță, cu modificările și completările ulterioare și a Ordonanței de Urgență nr. 34 din 04/06/2014.
Condițiile returului:
IMPORTANT:
Nu se acceptă returnarea produselor folosite sau asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice/electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii sau produse care au etichetele/marcajele deteriorate sau rupte. În cazul în care produsele returnate se încadrează în cele menționate mai sus, Agroland își rezervă dreptul de a nu accepta/procesa returul.
Metoda de returnare:
Cererea de retur se poate face prin:
Prin solicitarea returului, clientul declară că a luat la cunoștință condițiile de retur menționate mai sus.
După confirmarea solicitării de retur, coletul se va pregăti corespunzător (împachetarea produsului/produselor în cutie). Un curier va veni să ridice coletul în termen de 2-3 zile lucrătoare de la data solicitării returului.
Un produs se poate returna doar prin firma de curierat prin care a fost livrat. Nu se acceptă produse returnate prin alte firme de curierat.
Termenul de soluționare a unui retur variază de la 1 la 14 zile calendaristice de la recepționarea produselor returnate de către client.
În urma verificării stării produsului, dacă se constată că acesta nu îndeplinește condițiile pentru retur, clientul va fi informat de către un operator Agroland, iar produsul va fi returnat prin curier, cu plata la destinație. În acest caz clientul va suporta costul transportului de retur, conform formularului dat la momentul predării produsului pentru constatare.
Agroland își rezervă dreptul de a aduce modificări/completări prezentelor condiții de retur fără a avea obligația de a notifica/informa în prealabil terțele persoane. Modificările/completările își vor produce efectul de la data publicării/afișării lor.
Costurile de retur:
Returul este gratuit!
Metode de restituire a sumelor sau înlocuirea produselor
1.Returnare a banilor în cont:
Restituirea sumelor provenite din serviciul de retur se va face prin virament bancar pentru plățile efectuate prin ramburs, OP sau cele achitate prin card bancar, în termen de 14 zile calendaristice.
Datele bancare pentru virament se vor completa în cererea de retur. Contul bancar oferit pentru returnare trebuie să fie obligatoriu al aceleași persoane care a plasat comanda.
Nu se va returna și contravaloarea transportului.
2.Înlocuirea produsului:
Produsul returnat se poate înlocui cu același produs.
Litigii
Orice dispută cu privire la interpretarea, executarea și efectele prezentului Regulament de Retur vor fi soluționate pe cale amiabilă.
În cazul în care Părțile nu ajung la o înțelegere, litigiile vor fi supuse spre soluționare instanțelor de judecată competente.